Roser Rodríguez

 

 

Des de sempre m'he dedicat a l'organització d'esdeveniments. De petita-petita ja muntava esdeveniments ficticis, amb brownies fets de plastilina, pastissos de sorra i decoració a força de flors silvestres (pur glamour!). 
Sóc la Roser i em dedico professionalment a l'organització d'esdeveniments des de fa més de 13 anys. Com podeu intuir, és una feina que m'apassiona, i em considero una afortunada per haver creat una agència dedicada a això.

Però passió i formació han d'anar de la mà. Per això vaig estudiar la diplomatura i llicenciatura de Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques. He treballat en l'administració pública, i en el sector de l'hostaleria i el turisme com a organitzadora d'esdeveniments i relacions públiques, a més de ser formadora per a professionals en aquests àmbits. I a casa diuen que tinc un màster de l'univers en fer que els dies tinguin 25 hores.

No em calen les etiquetes de "wedding planner" o "event designer". Per a mi el millor distintiu és el vostre somriure al final de l'esdeveniment, content@ que tot hagi sortit bé (ohhhhh!).


M'agrada...

  • Viatjar per desconnectar i venir amb idees noves per els nostres esdeveniments ( 'les platges paradisíaques em perden ... i allà sempre hi ha casaments!).
  • La decoració, cuinar i el bon menjar.
  • Fer cafès amb els meus amics.
  • Fer cafès amb parelles de clients que s'acaben de casar per veure les fotos del casament.
  • Prendre cafè mentre fem manualitats (em tornen boja!) Per als esdeveniments.
  • mmm ... prendre cafè, en definitiva.
  • Per això t'asseguro que si necessites un coffee break, et servirem el millor;)

Ara que em coneixeu una mica millor...Voleu que formi part del vostre somni o projecte? 

Potser penseu "per què fitxar Èxit Events si ens ho podem muntar nosaltres mateixos?"

  • Guanyareu temps: us estalviareu imprevistos, tenir mil pressupostos per a cada cosa ... A Èxit Events muntem esdeveniments cada dia, així que ho tenim per la mà. I anireu molt més relaxats per gaudir de l'esdeveniment.
  • Us estalviareu diners. Sí, de veritat. Feu comptes: nosaltres vam aconseguir el millor preu en restaurants, càterings, floristeries ... i sabem com fer-ho perquè tot surti a la primera.
  • Us estalviareu disgustos: cancel·lacions d'última hora, problemes ... Us asseguro que de vegades la realitat supera la ficció!
  • Us estalviareu molts "ja t'ho vaig dir". Perquè els esdeveniments són com el futbol: tothom dona consells!

 Deixa'm que t'expliqui algunes anècdotes. Aquest any he vist de tot: 

- Una núvia amb el vestit tacat abans de començar el casament.

- Un director general al·lèrgic a les ostres amb una mariscada d'empresa davant.

- Un càtering amb personal de baixa a última hora ...

Segur que no voleu tenir a prop un equip de professionals per si de cas?

No, no sóc Superwoman, però juntament amb el meu equip podem amb tot;)

Escriviu-nos i prepararem cafè... Tenim ganes de conèixer-vos!